Przejdź do menu głównego | Przejdź do podmenu | Przejdź do treści
Temat „Trudny klient - umiejętność pracy w stresie” był przedmiotem szkolenia skierowanego do pracowników biur i sekretarzy Wojewódzkich Rad Dialogu Społecznego. Szkolenie, które odbyło się 9-10 kwietnia 2019 r. w Centrum Partnerstwa Społecznego „Dialog” w Warszawie było zorganizowane przez Departament Dialogu i Partnerstwa Społecznego w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
W pierwszej części szkolenia Marek Waleśkiewicz – Dyrektor Departamentu Dialogu i Partnerstwa Społecznego poinformował uczestników o najistotniejszych wydarzenia jakie miały miejsce w obszarze dialogu społecznego, w tym m.in. o zmianach wynikających z nowelizacji ustawy o Radzie Dialogu Społecznego oraz poszerzeniu strony pracodawców RDS i WRDS o przedstawicieli Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
Następnie uczestnicy spotkania wzięli udział w szkoleniu, które poświęcone było tematyce„Trudny klient - umiejętność pracy w stresie” W ramach szkolenia uczestnicy w formie wykładu i zajęć warsztatowych poznali między innymi takie zagadnienia jak: nabycie i rozwinięcie praktycznych umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych i trudnych oraz redukowanie stresu. Trenowano umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na trudne zachowania, sposoby redukcji stresu oraz umiejętność asertywnego zachowania. Poznawano techniki ułatwiające kontrolowanie stresu oraz metody pozwalające na długofalowe radzenie sobie ze stresem. Uczestnicy dowiedzieli się jak dopasować rozmowę do stanu emocjonalnego rozmówcy oraz jak reagować na jego zarzuty.
Strona internetowa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego